Wednesday, October 29, 2008

Lagi Dari Lensa SamarQondy @ HIMPIT


Sebagai meraikan hajat rakan-rakan sekalian, disini saya tambah stok gambar HIMPIT tempoh hari. Dan sebagai tanda terima kasih diatas sokongan kalian semua...

nampak x bukit tu, gi khabatt...

kene berenang ke gi atas batu tu??

cepat skitt... set dia dekat dohh...

bakpe puyok aku xcukup ni...? ade orang xhantar ni...

aduss... romantiknyerr....

cepat bangun.. ramai org tengok kite nih...

aksi penonton

khas untuk orang-orang seni

cepat la tubek, krengg dah jari ni...

huhu

haha

hihi

hehe

hoho

Dato' PJ memeriksa perbarisan Unit Amal

Unit Amal

letih sampai terlentok...

jom sarapan dulu cameraman...

aku nak test jer... x wat lari pon

ko paham...?? aku pon xpaham... wakakaka

pari kecil @ tuker

kite wat lari buffet ni ser sorang guaner? hehe

inilah bendera kita...

sunshine...

chenderinggg... tungguuu.... aku nak pi ngan moto

kembor ust azhar....pian

hadiah explorace

anak mami permatang pauh

Nota : Ini adalah edisi terakhir gambar HIMPIT 2008

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy