Sunday, November 9, 2008

Gelagat jijik petugas Umno


oleh: Ketua Unit Audio/Video Pemuda PAS Dun Sura



Saksikan gelagat petugas-petugas Umno/BN ketika hari pembuangan undi Pilihanraya Kecil Ijok pada tahun lepas.Babak-babak kurang ajar pemuda Umno/BN ini dirakam ketika tugasan pemantauan oleh Unit Audio/Video Pemuda PAS Dun Sura.


Bilamana dah tak terjawab dengan hujah,pemuda Umno/BN ini terpaksa menggunakan cara yang tak bertamaddun dan bertata susila sebagai orang timur apatah lagi sebagai orang Islam.

Di sini kita dapat saksikan, adakah kita masih mengharapkan pemuda Umno/BN seperti inikah untuk membimbing dan mendidik para remaja kita mengharungi gejala sosial yang begitu parah di zaman Islam Hadhari ini.

Syabas kepada pemuda-pemuda kita yang berjaya mengawal keadaan walaupun diprovok sebegitu rupa oleh pemuda Umno/BN itu.Penulis merasai sendiri kehangatan suasana 'perang kecil'itu.Terima kasih kepada pasukan keselamatan yang berjaya mengawal keadaan (kalu takde korang...mungkin ada yang kena tendang kat punggung)

Video ini dah terserlah sikap pemuda Umno/BN yang sememangnya TIDAK GENTLEMAN,PENAKUT ,KURANG AJAR dan bla...bla...bla (sensor).Perjuangan mereka yang bertuhankan hanya wang ringgit dan upah semata-mata.


video & posted by Awang Ja
(banyak lagi video akan menyusul selepas ini...tunggguuuuuuu)

1 comments:

Anonymous said...

Aku setuju tunjuk jubur kat puok2 Pak Jubur ni.Lambang bendera pung lambang 'lubang jubur' doh....hahahah

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy