Wednesday, December 17, 2008

Bush dibaling kasut





Khabarnya , Seorang wartawan Iraq membaling sepasang kasut ke arah Presiden Amerika Syarikat (AS), George W. Bush semasa lawatan perpisahan beliau ke Iraq, 14 Disember

Dalam keghairahan berkempen , pra dan semasa pilihanraya kecil P36 Kuala Terengganu , bermula sekrang , 6 Jan hingga 17 jan nanti , jangan sekali – kali cuba meniru apa yang telah dilakukan oleh seorang wartawan iraq terhadap seorang bakal bekas presiden sebuah negara ternama di dunia.


Pengundi – pengundi di P36 Kuala Terengganu harus perlu mengekalkan tata tertib , tata susila , adab dan budi sepanjang masa bermula sekarang hingga ke hari pengundian nanti.

Kalau pun marah dan tidak suka kepada pemimpin – pemimpin umno dan kerajaan bn , maka boleh lah diterjemahkan dalam bentuk undi , so , apa yang perlu dilakukan Cuma pangkah sahaja calon pilihan kita , iaitu sekiranya betul – betul kita marah dan berazam serta bercita – cita untuk menghukum pemimpin – pemimpin kita dariapda umno , maka harus lah kita memberi undid an memangkah calon dari Pakatan Rakyat – PAS.

Selamat mengundi kepada pengundi – pengundi di P36 Kuala Terengganu

copy paste ;
TranungKite Online

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy