Thursday, March 19, 2009

Selamat Hari Lahir DS Nizar


oleh Penerangan Pemuda DUN Sura


DUNGUN 19 Mac 2009 - Rasanya tidak terlewat lagi untuk pihak Pemuda Dun Sura untuk mengucapkan 'Selamat Hari Lahir' buat Menteri Besar Perak, Ir Dato' Seri Muhammad Nizar Jamaluddin yang ke 52 pada 17 Mac 2009 yang lepas.

Pada tarikh yang sama juga, genap setahun DS Nizar mengangkat sumpah sebagai MB Perak yang ke 10.
Beliau telah diraikan secara mengejut oleh ADUN Pakatan Rakyat di bawah pokok demokrasi.Antara ADUN yang hadir ialah Dato' Ngeh Koo Ham, YB Nga Kor Ming, Speaker YB Sivakumar dan beberapa ADUN, wartawan dan tetamu undangan.

Dalam majlis ringkas tetapi meriah itu, beliau telah dihadiahkan dengan sebiji kek yang tertulis 'Hidup Rakyat' serta beberapa hadiah yang lain.
Bagi meraikan serba ringkas dan sekadar termampu hari lahir beliau, kami Pemuda Dun Sura memperturunkan gambar-gambar kenangan kempen Pilihanraya Kecil P.036 Kuala Terengganu yang lepas.

Kempen gempur edaran risalah ini disertai oleh DS Nizar dan juga pemuda Dun Sura di Pasar Borong Gong Pauh pada hari terakhir kempen iaitu Jumaat 16 Januari 2009.
Pada pagi hari yang sama juga, pemuda Dun Sura turut terlibat dalam gempur risalah di Pasar Borong Chabang Tiga dan di sebelah petang pula di Taman Syahbandar.

Semoga DS Nizar dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki serta di kurniakan kesihatan yang baik bagi meneruskan perjuangan rakyat Perak.















0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy