Thursday, August 12, 2010

Hulurkan Sumbangan Anda Kepada Anak-Anak Yatim


DUNGUN, 12 Ogos Khamis - Lajnah Kebajikan & Kemasyarakatan DUN Sura yang telah berjaya mengadakan Majlis Penyampaian Sumbangan Kepada Faqir Miskin baru-baru ini, sedang berusaha untuk mengumpul kewangan bagi disumbangkan kepada anak-anak yatim dan anak-anak sindrom down di sekitar DUN Sura.

Menurut Ketua Lajnah, Haji Zakariah Yusoff, program yang mendapat dokongan padu daripada ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli itu, telah diadakan pada tahun 2008 dan 2009 yang lalu.

" Pihak kami mensasarkan jumlah kutipan sekurang-kurangnya RM15,000.00 di mana berdasarkan rekod sumbangan tahun lalu, seramai lebih 200 orang yang terdiri dari anak-anak yatim dan anak-anak sindrom down telah menerima agihan menjelang Aidilfitri lalu, " ujar beliau.

" Majlis ini telah dipersetujui oleh Y.B. ADUN Sura merangkap Pengarah DUN Sura, akan diadakan seminggu menjelang Aidilfitri, iaitu pada 3 September, 2010 hari Jumaat, sehubungan itu kami mengalukan-alukan sumbangan ikhlas daripada seluruh dermawan untuk turut sama melibatkan diri melalui infaq masing-masing ke akaun bersama atas nama : ZAKARIAH BIN YUSOFF / ENCHE ALIAS BIN MUDA, nombor akaun RHB Bank Dungun : 1-13056-0005261-2, tambah beliau lagi.

Kepada sesiapa yang berhajat untuk menyumbang juga boleh menghubungi Hj Zakariah Yusoff (013-930 7922), Ketua Lajnah Kebajikan dan Kemasyarakatan DUN Sura.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy