Tuesday, February 28, 2012

PANDURIA 2012 | Peserta rasai bahang kehangatannya


oleh : Team IT Pemuda Dun Sura

Program dwi tahunan rekreasi bermotorsikal Pemuda Dun Sura berakhir dengan jayanya pada sabtu 25 Februari lalu yang diadakan di perkarangan Surau Tuan Guru Haji Zainal Abidin, Sura Gate.

Penyertaan menggalakkan dari kalangan para pemuda ini menambahkan lagi kemeriahan program di mana mereka ini menjadi tumpuan orang ramai ketika menyelusuri jalanraya sekitar Dun Sura.

Antara tempat tumpuan mereka ini dalam mencari jawapan kepada soalan yang diberikan adalah Pasar Besar Dungun, Stesyen Bas Ekspress Dungun dan juga Kompleks Perniagaan Sura Gate.







Program yang bermula jam 9 pagi itu dirasmikan oleh Ketua Pemuda PAS Dungun, Ustaz Sheikh Hanafi Abd Aziz yang juga berkesempatan untuk melepaskan para peserta memulakan cabaran minda menjawab setiap soalan di laluan Panduria yang telah ditetapkan itu.





Disamping mencari kata kunci setiap soalan, peserta juga digalakkan berinteraksi dengan orang ramai bagi memudahkan menjawab soalan yang dibekalkan.

Alhamdulillah, orang ramai turut memberi kerjasama kepada para peserta disamping dapat mengetahui lebih lanjut apa itu program Panduria Pemuda Dun Sura.


























Program berakhir jam 330 petang selepas majlis penyampaian hadiah kepada para peserta termasuk cabutan bertuah yang berupa sebuah basikal fixie, topi keledar dan juga hamper.

Pihak Pemuda Dun Sura mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang menjayakan program seumpama ini.Tidak mustahil juga program ini akan diadakan sebagai program tahunan buat Pemuda Dun Sura memandangkan sambutan menggalakkan dari para pemuda bermotosikal.

Jumpa lagi di siri yang akan datang.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy