Monday, April 20, 2009

Ruangan Iklan


Sudut A
Buat masa ini kami menawarkan ruangan iklan untuk sudut kanan atas sebagai permulaan tapak iklan dilaman ini. Iklan yang ingin dipapar adalah bersaiz 125 x 125 pixels. Iklan ini akan sentiasa dapat dilihat walau pembaca membuka dan klik mana-mana ruangan didalam laman ini. Hanya terdapat 4 ruangan iklan sahaja bagi sudut ini.

Sudut B
Dalam proses pembinaan. akan diumumkan secepat mungkin.

Prosedur Tempahan Iklan
Untuk menempah ruang iklan sila email kepada Unit Pengiklanan kami samarqondy@gmail.com(E-mel biasanya dijawab tidak lebih daripada 3 hari. Jika e-mel anda tidak dijawab, sila e-mel semula ada kemungkinan e-mel tersebut termasuk dalam bulk emel atau tetinggal kerana e-mel ini juga digunakan untuk urusan lain)

1. Hantar maklumat iklan seperti

a. jenama/jenis barangan iklan (produk yang nak diiklan)
b. images* berukuran seperti saiz tawaran iklan
c. URL laman untuk dilinkkan
d. dan apa-apa maklumat yang dirasai perlu ke email
samarqondy@gmail.com(* images yang dicadangkan dalam format gif atau jpg
dengan byte yang tidak terlalu besar yakni tidak melebihi 150 KB.Imej jika
melibatkan wanita, pastikan menutup aurat.)

2. Kami akan teliti barangan yang hendak diiklan* berdasarkan e-mel yang dihantar dan kami akan membalasnya untuk menyatakan samada kami setuju atau tidak. Jika kami setuju


** Kami akan membalas emel anda dengan menyatakan harga serta nama
dan nombor akaun pemegang amanah pihak kami kepada anda.


** Jangan sekali-kali membuat pembayaran sebelum
persetujuan daripada pihak kami ada kemungkinan ruang iklan nampak kosong tetapi
telah dibayar dahulu oleh pihak lain.)


3. Setelah disahkan tentang pembayaran iklan akan dipaparkan paling lewat 3 hari daripada pembayaran dibuat, melainkan jika ada masalah yang tak dapat diatasi mungkin memakan masa lebih daripada 3 hari tetapi jarang berlaku. (Oleh kerana semua tenaga kerja kami adalah bekerja sukarela, mungkin ada terikat dengan kerja-kerja peribadi yang tak dapat dielakkan)

4. Pihak kami akan membuat anggapan pihak pengiklanan tidak berminat untuk menyambung iklannya jika tiada bayaran 3 hari sebelum tarikh tamat pengiklanan. walau bagaimanapun kami akan memberi notis tentang tamat tempoh iklan selewat-lewatnya seminggu sebelum tarikh pengiklanan tamat. Jika pihak pengiklan ingin menambah masa pengiklanan, sila maklumkan kepada kami selewat-lwatnya 1 minggu, melainkan jika pihak kami memberitahu untuk tidak melanjutkan lagi pengiklanan tersebut.

5. Syarat-syarat pengiklanan mungkin berubah dari semasa ke semasa dan pihak kami akan memberi notis kepada pengiklan, tanpa membebankan para pengiklan dengan perubahan tersebut.

6. Jika ada kemusyikilan, sila bertanyakan kepada pihak kami melalui emeil yang dinyatakan di atas.

7. Harga yang ditawarkan tidak termasuk pembinaan imej iklan. Pihak kami bersedia untuk menyediakan images pengiklanan tanpa sebarang bayaran dengan syarat terimalah apa sahaja yang ada...*
(* Kami akan membuat iklan bergantung kepada kelapangan
masa pada pihak kami. Source imej yang dibina tidak akan disimpan dan akan
dipadamkan setelah tiada sebarang pembetulan pada hari pertama iklan
dipaparkan)
8. Pihak pengiklan boleh menukar imej iklan beberapa kali yang dikehendaki*. Pihak pengiklan juga boleh menukar link laman dengan syarat link tersebut tidak bertentang dengan polisi kami. (* Imej sendiri sahaja)

9. Catatan: Kami tidak menerima iklan berbentuk jana/buat/impian/dll berkaitan wang, iklan yang berbentuk pertandingan yang melibatkan pembayaran penyertaan (misalnya pertandingan memancing), gelang kesihatan bagi lelaki, jualan melibat ayat al Quran melainkan untuk tabung atau pendapatan sendiri yang berpatutan, ubatan seks yang melampau, links laman pengiklan yang mengandungi gambar yang tidak bermoral dll yang bercanggah dengan polisi kami.


SamarQondy
Unit Pengiklanan,
Pemuda Bersamamu


Email :
samarqondy@gmail.com
pemudadunsura@yahoo.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy