Saturday, August 9, 2014

Sekitar Majlis Rumah Terbuka YB ADUN Sura


AlhamduliLlah...
(9 Ogos 2014)

Terima kasih diatas kehadiran pengunjung serta penyokong yg telah sudi memeriahkan majlis rumah terbuka YB Adun Sura sebentar tadi.

Kehadiran orang ramai yg sangat padat tadi diharapkan dapat mengundang tautan kasih mesra sesama kita pada penghujung kemeriahan Syawal ini.

Dalam kemeriahan majlis itu, pihak tuan  rumah telah menyediakan beberapa kotak sumbangan bagi tujuan dana kebajikan masyarakat setempat.

Disamping itu juga, majlis turut dimeriahkan lagi dengan kehadiran Ahli Parlimen Dungun, YB Ustaz Wan Hassan bagi turut sama meraikan rakan2 penyokong serta pengunjung.

Kehangatan majlis terus ditambah dengan acara simbolik menentang kekejaman zionis Israel terhadap saudara muslim kita di Gaza.

Acara membakar bendera zionis itu telah disempurnakan oleh kedua-dua Yang Berhormat.

Semoga segala sumbangan & dokongan tuan puan menjadikan Islam bertambah kukuh bertapak dibumi Dungun ini.
InsyaaAllah..

Selamat Hari Raya..
Maaf segala salah kurang kami..
 
JazaakumUllahu Khoiran Jazaa'...


Ketua & Saf Kepimpinan Pemuda PAS Dun Sura








1 comments:

IBU TUTI TKI SINGAPUR on September 8, 2016 at 8:48 AM said...

SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy