Wednesday, June 2, 2010

Perhatian!!! Lambang Zionis Dalam Komputer Anda




Perhatian!!! Saat ini anda pasti membenci regim Zionis Israel dengan perasaan yang teramat-amat benci. Rasanya, kalau Benjamin Nethanyahu ada depan anda semua sekarang, biru lebam muka dia kena belasah. Tapi apa boleh buat dia tak singgah Malaysia, dia pi Amerika sahaja besok.

Tapi, ada satu perkara yang anda perlu buat hari ini….pergi kat mycomputer dan letak alamat ini (C:\Program Files\Microsoft Office\MEDIA\CAGCAT10\J0285926.WMF) kat address bar. Anda akan jumpa logo disebelah. Ia adalah gabungan logo bendera Zionis Israel (Bintang) dan juga logo Mossad (Lilin). Delete sahaja logo itu.

Setakat ini rakan FB saya hanya dapat kesan dalam software Microsoft sahaja. Beginilah taksubnya Microsoft dengan Zionis Israel. Nak buang jer komputer… tapi tak pa…lepas nie pakailah software pirate, biar bankrap Microsoft….nak boikot guna Apple, syarikat tu pun sama gak. Pelobi Israel punya. Jadi kita ambil jalan tengah kita jangan beli produk mereka, kita beli yang pirate dan gunakan untuk hentam Israel balik. Ini juga satu cara sabotaj yang baik……

http://syukran.wordpress.com/

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy