Friday, October 15, 2010

Hukum pakai Jeans




"aku stuju ngan ustaz Azhar, korang kalu ade masa utk surf tu, bukalaa satu page youtube kuliah ustaz Azhar, tak tengok video pun takper sebab audio dia ade, layan dengar laa kuliah agama skit sambil surf page lain....

kalu rahsia jeans ade kaitan ngan dajjal/yakjud makjud alasannya sebab semua orang pakai sekarang....camner lak ngan PC a.k.a Computer, Handset, Kenderaan bermotor???? semua ni dari barat dan semua orang pakai benda tu, dah jadi fardu ain dah skrg, takder bende tu rasa macam tak kena, satu hari kalu x buka FB/ TKO mesti gelisah semacam....huhuhu"

komen dari kaki pukul

Apa produk kapir buat jika dop bercanggah dengan syarie,
bolih diterima pakai,
umpama kain atau peralatan kegunaan manusia.

Jeans tu tak salah,
salahnya sipemakai,
dah larr ketat gelemak,
abehhh nampak jalur gemilang terbilang...

kalo pakai agak longgar kan cantik.

Nak salahkan jeans,mana bolih.
Cer tengok Arabian yang datang bertandang tempat kita,
dah larr pakai seluar putih nipis umpama kelambu,
suar dalam langsung tak pakai,
bila berjalan terhuyung kiri kanan seolah ular sawa nak terjun pokok..

kahkah

komen dari penyu


petikan dari Forum Tranungkite Online : Rahsia di sebalik SELUAR JEANS......


1 comments:

awang ja on October 15, 2010 at 4:36 PM said...

semoga menjadi satu perbincangan yg sihat

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy