Thursday, April 22, 2010

Memperingati 62 tahun pencerobohan Palestine oleh Yahudi


Ribuan penduduk Palestine baru-baru ini menyambut Hari Nakba (Hari Malapetaka) pada ulangtahun ke 62 pembentukan negara Israel di wilayah Palestine yang dicerobohi Yahudi.

Hari Nakba bertujuan memperingati pengusiran 750,000 rakyat Palestine selepas Israel menduduki bumi Palestine pada 1948.Pencerobohan Israel menyebabkan berjuta-juta penduduk Palestine terpaksa melarikan diri dengan hidup di luar wilayah asal kelahiran mereka.

Bagi memperingati ulangtahun pencerobohan ini, pihak Unit IT Pemuda Dun Sura menyiarkan video clip kezaliman Yahudi Laknatullah.Ianya diharap menyentuh hati kecil yang menontonnnya dan dimana pada masa yang sama negara kita bersekongkol pula dengan Israel ini.Pihak kami tidak mahu mengulas panjang isu ini, cuma memberi peringatan kepada yang menyokong golongan ini, ingatlah anda memberi saham ke atas kezaliman ini.MEMBERI SATU UNDI KEPADA UMNO/BN BERMAKNA ANDA MEMBERI SATU PELURU KEPADA RAKYAT PALESTINE.






p/s : mungkin yang berhati batu sahaja yang tidak menitiskan airmata menyaksikan kezaliman Yahudi ini...mungkin anda antara golongan yang menyokong Yahudi Laknatullah ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy