Sunday, August 21, 2011

Pemuda Bersamamu 7.0 : Kami hanyalah pemudahcara



oleh : Ketua Lajnah Kebajikan Pemuda Dun Sura

Alhamdulillah,cuaca yang mendung diselangi dengan hujan gerimis bermula daripada awal pagi sehinggalah ke petang semalam seolah-olah rahmat yang mengiringi usaha dan kerja amal kebajikan daripada warga Pemuda Pas Dun Sura,'Pemuda Bersamamu Musim ke 7'.

Usaha yang digembelingkan sebelum ini bermula daripada mencari dan mengumpul dana tabung 'Pemuda Bersamamu 7.0' sehinggalah kepada mengenalpasti penerima atau peserta yang layak untuk disalurkan bantuan sumbangan ini seterusnya membawa kepada hari 'operasi sehari' pengagihan sumbangan tersebut.

Walaupun masih terdapat kekurangan atau kelemahan bagi menyempurnakan program tahunan Pemuda Dun Sura ini,namun kami cukup yakin musim ini adalah merupakan pencapaian terbaik 'Pemuda Bersamamu' berdasarkan target,lebih berfokus serta sasaran yang mana semuanya ini adalah pertolongan daripada Allah s.w.t jua.

Syabas diucapkan kepada pengarah program yang berjaya menjadi 'kapten' yang mantap telah berjaya menggerakkan 'anak kapal'nya dengan cukup berkesan hingga mampu meredah ombak dan badai dalam pelayaran sehinggalah sampai ke destinasi dengan jayanya.

Jazakallah kepada semua penyumbang yang budiman samada yang menyumbang dalam bentuk wang tunai ataupun beras yang menjadi sumber kepada hidupnya program kebajikan ini di mana kami hanyalah menjadi ‘orang tengah’ atau ‘pemudahcara’ bagi mencapai ganjaran yang telah dijanjikan-Nya.

Kepada semua warga Pemuda Pas Dun Sura terutamanya yang terlibat secara langsung dengan program 'Pemuda Bersamamu 7.0' ini,ketahuilah anda semua adalah 'insan hebat dan cemerlang',tanpa anda semua tiadalah 'pemuda bersamamu 7.0'.Semoga usaha kecil ini akan menjadi ganjaran besar buat kalian semua yang terlibat.


GAMBAR-GAMBAR sekitar program Pemuda Bersamamu 7.0 akan menyusul

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy