Wednesday, October 22, 2008

Relaks Sekejap...


Oleh SamarQondy

Assalamualaikum wbt...

Pertama-tamanya pujian bagi Tuhan pemilik alam ini. Masih lagi di dalam Syawal, bulan mencabar keimanan dengan terbebasnya syaitan laknatullah melaksanakan misi dan visi mereka. Mengurangkan kesabaran manusia yang dibiasakan selama sebulan walaupun perut lapar. Menyemarakkan nafsu yang terbelenggu oleh tuntutan ibadah didalam Ramadhan yang mulia. Sesungguhnya aku memohon kepadamu Ya Rabbi untuk sentiasa 'On Track' agar tidak terbabas daripada perjuangan ini.

Hampir sepurnama aku tidak meninggalkan sesuatu untuk laman sesawang ini. Walaupun mutakhir ini laman ini menerima sumbangan daripada teman-teman yang setia dengan perjuangan. Teman-teman daripada Team IT Pemuda DUN Sura. Semoga Allah jua yang mengganjari sumbangan kamu semua.

Mutakhir ini aku lebih banyak memerhati fenomena politik tanah air. Baik daripada Kerajaan mahupun pembangkang. Tidak kurang juga dengan isu-isu semasa. Pergolakan demi pergolakan berlaku daripada pelbagai sudut. Dah nama pon politik.


Serius korang belum jumpa apa 'point'nya aku menulis... hehe. saat ini aku sendiri pon tidak bersedia untuk mengulas apa-apa isu.

Aku sebenarnya dalam kebuntuan apabila tidak dapat untuk akses kepada laman yang tersohor ini. Laman yang memberikan maklumat terkini daripada pelbagai sumber. Tidak kurang juga sebagai medan kepada kaki forum yang akhir2 ini kelihatan seperti 'sesumpah'. entah ler...

Untuk menghilangkan kebosanan ini aku paparkan beberapa program yang sempat aku ikuti

Muslimat di Ijtima' Aidil Fitri Perantau Terengganu

Apa yang ko snap tu bro??

tetap menjadi perhatian media

Dato' PJ PAS Terengganu & Ustaz Abu Bakar Chik serius mendengar respon peserta

Menjamu selera tanpa protokol 'no hal' bagi pimpinan PAS

YB Ustaz Wan Hassan berucap di program 'Pemuda Bersamamu..."

Sumbangan kepada anak yatim sempena Aidil Fitri

inilah bendera kita...

Fuuyyoo... Rugged woo...

Ucapan Ketua DPPKD sempena Karnival Pemuda (PERIDU 2008)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy