Monday, October 24, 2011

'Gua ikut Enta The Movie' - filem terbitan Dewan Pemuda PAS Malaysia



Dewan Pemuda PAS Malaysia ingin menjemput anda menonton beberapa video klip menarik untuk anda menghayati satu program ulung yang akan berlangsung pada 28,29 dan 30 October 2011 di KUIZM.

Dilampirkan adalah video clip teaser "Gua ikut enta" the movie, sebuah filem pendek terbitan Dewan Pemuda PAS Malaysia Production sempena Ijtima' Tarbawi DPPM yang akan berlangsung pada 28,29 dan 30 October 2011 di KUIZM.



Teaser 'Gua Ikut Enta The Movie'




Filem yang turut dibintangi oleh Ustaz Nik Abduh, Ustaz Riduan Mat Noor, Ustaz Azhar Idrus, Man John dan Kamal akan mula disiarkan pada 22,24 dan 26 October 2011 sebanyak 3 siri.

Filem ini diharap dapat membangkitkan semangat para pemuda untuk hadir ke program Ijtima' Tarbawi yang mana akan menampilkan tokoh-tokoh perjuangan islam dalam dan luar negara.

Antara yang akan hadir adalah:

-Tuan Guru Haji Hadi, Tuan Guru Nik Aziz,

-Tuan Guru Harun Din

-Al-Fadhil Ustaz Nasarudin Tantawi.

-Wakil Ikhwanul muslimin Syeikh Mahdi Akeev

-Syeikh Kamal Helabawi.



'Gua Ikut Enta' - Part 1




'Gua Ikut Enta' - Part 2 akan menyusul selepas ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy