Friday, January 20, 2012

Sambutan Jubli Emas Pemuda PAS Negeri Terengganu (2): Sekitar Talkshow Pendakwah Sejuta Ummah, Ustaz Azhar Idrus






DUNGUN, 20 Disember: Cuaca pagi hari ini sedikit menguji keikhlasan seluruh ahli PAS untuk menghadiri majlis Sambutan Jubli Emas Dewan Pemuda PAS Negeri Terengganu (DPPNT). Hujan yang turun kira-kira jam 9 pagi semakin lebat.

Namun begitu, hujan tersebut sedikitpun tidak menghalang para hadirin untuk khusyuk mendengar ucapan yang disampaikan oleh al-Fadhil Ustaz Azhar Idrus. Majlis tersebut dimoderatorkan oleh Ketua Lajnah Tarbiyah DPPNT, al-Fadhil Ustaz Kamaruzzaman Abdullah.



Walaupun hujan masih tidak berhenti, semakin ramai yang hadir berkumpul di hadapan majlis. Kesungguhan hadirin ini menjadikan majlis semakin rancak dengan selingan nasihat-nasihat penuh hikmah daripada al-Fadhil Ustaz Azhar yang ditujukan kepada pemuda khususnya dan seluruh yang hadir umumnya.

Dalam kesempatan tersebut, beliau sempat menjawab beberapa soalan yang diajukan oleh moderator program dengan jawapan-jawapan yang bersifat realiti semasa menyebabkan seluruh yang hadir mampu menerimanya dengan baik.

Majlis talkshow tersebut diakhiri dengan nasihat dan taujihat yang disampaikan kepada seluruh yang hadir supaya istiqamah memastikan seluruh umat Islam kembali kepada ajaran Islam yang sebenar.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy