Wednesday, November 24, 2010

Kini Saya Berusia 40 Tahun


Tepat jam 12.30 am [ 24 Nov 2010 ] , genaplah usia saya 40 tahun. Satu usia yang semakin menghampiri garis akhir. Semoga Allah merestui detik - detik usia yang berlalu dan akan datang pula dengan keberkatan yang tidak kunjung padam. Sempena sambutan ulangtahun ke 40 ini saya mengambil kesempatan untuk memohon maaf kpd seluruh rakan - rakan warga Dewan Pemuda PAS & anggota fan club ini atas segala salah & silap saya selama ini khasnya sewaktu kita berurusan dan berkomunikasi.

Jua atas kelalaian , kealpaan dan kelemahan dalam memimpin Dewan Pemuda PAS Malaysia sebagai sayap utama kepada parti ini . Sungguh saya bukanlah yang terbaik dari kalangan kalian, namun saya diberi amanah dan beban tanggungjawab besar ini untuk ditunaikan. Saya sekali - kali tidak berkeupayaan untuk melunaskan amanah dan tanggungjawab tersebut tanpa kalian semua .

Justeru itu , bantulah saya dan berilah pandangan serta tunjuk ajar yang berguna , malah kritiklah jika perlu. Terutama berkait dengan kepimpinan saya selaku ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia. Doakanlah kesejahteraan , keistiqamahan dan kekuatan buat saya untuk memimpin bahtera perjuangan ini meredah gelombang besar di samudera luas ini.

Nasrudin bin Hassan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy