Tuesday, July 21, 2009

Tangkap Foto SB, Siarkan Dalam Media


SAARI SUNGIB | abuurwah@gmail.com
Wed | Feb 21, 07 | 12:12:18 pm MYT

Satu lagi teknik yang digunakan oleh CIA di Guantanamo Bay (Teluk Guantanamao) dan digunakan oleh SB semasa soal-siasat ISA adalah teknik 'we know all'.Bahkan inilah teknik yang paling sering digunakan oleh Pegawai Penyiasat (IO) dalam bilik soal-siasat.

SB serba tahu

Hampir semua SB telah 'dibrainwash' oleh 'boss-boss' mereka untuk percaya bahawa mereka tahu segala-galanya di negara ini. Bahkan mereka dijadikan untuk betul-betul beriman bahawa mereka adalah pihak yang menentukan semua perkara di Malaysia. Paling malang terdapat ramai di kalangan orang awam termasuk aktivis juga berfikir bahawa SB mengetahui segala-galanya.

Itulah sebabnya jika anda bertemu dengan setinggi-tinggi SB dan serendah-rendah SB, sama ada dalam keadaan biasa apatah lagi dalam bilik soal-siasat Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), mereka akan mengatakan perkara yang sama, iaitu mereka tahu dan merekalah yang menentukan segala-galanya di negara ini.

Dengan itu, tidak hairan jika anda bertemu dengan boss nombor wahid SB yang mengatakan bahawa SB tahu dan menentukan segala-galanya di Malaysia. Demikian juga, jika anda bertemu dengan seorang prebet atau kopral SB, beliau juga akan berkata dalam lenggok bahasa yang sama seperti boss nombor wahid tadi.

baca artikel penuh...

ikuti kenyatan terkini Presiden PAS berhubung ISA dan pengalaman Saari Sungib sebagai tahanan ISA ... di sini

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 

Blog Archive

Hello

Pemuda Bersamamu v3 © 1429 Business Ads Ready is Designed by Ipiet and Ripped by SamarQondy